זמני משלוח
זמן האספקה המשוער להזמנה חדשה היא כ-14 ימי עסקים.
זמני האספקה הינם הערכה והם יכולים להתארך כתוצאה מכתובת לא נכונה, אי קשר בין וסיבות אחרות (מהן אנחנו משתדלים להימנע).
במידה ולא סופק לך ההזמנה בתוך 14 ימי עסקים – יש ליצור עמנו קשר לבדיקת הנושא.
שימו לב – יום עסקים מתייחס לכל ימות השבוע (ראשון עד חמישי), למעט: יום ביצוע ההזמנה, ימי שישי, ימי שבת, חגים, שבתון, חול המועד וימי זיכרון.
חברת ההפצה תיצור עמך קשר בהודעה או בשיחת טלפון – על מנת לתאם מועד הגעה. לכן חשוב לתת מספר טלפון עדכני במעמד ההזמנה ומומלץ להיות זמינים לאחר ההזמנה באתר.
במידה והזמנה לא סופקה במסגרת הזמן אנא צרו אתנו קשר ונשמח לעזור.
החזרות
א. החברה תדאג לספק כל מוצר שנרכש על ידי המשתמש באתר (בתוספת דמי המשלוח המפורטים באתר), לכתובת שסיפק המשתמש בעת רכישתו באתר.
ב. אספקת המוצר תעשה בהתאם לתנאי האספקה הנקובים בדף המכירה של המוצרים.
ג. החברה מתחייבת לספק רק מוצר אשר שולם במלואו באמצעות כרטיס אשראי או מזומן.
ד. באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית, החברה רשאית להעמיד את המוצר לרשות המשתמש במקום סמוך מקובל, אשר יתואם עימם מראש.
ה. דמי המשלוח המפורטים באתר אינם כוללים הובלה חריגה או התקנה אלא אם צוין אחרת. הובלה חריגה משמעותה הינה הובלה לקומות גבוהות ללא אפשרות להוביל במעלית ו/או הובלה הדורשת כוח אדם נוסף ו/או אמצעים מיוחדים. במקרה של הובלה חריגה, רשאית החברה לגבות תשלום נוסף.
ו. מספר הימים לאספקת המוצר ימנו החל ממיום קבלת אישור לעסקה מחברת האשראי של הרוכש. מועד האספקה וכן המועד לביצוע איסוף עצמי מחושבים על פי ימים עסקים, דהיינו ימים א’ – ה’ ואינם כוללים ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג.
ז. בעת אספקת המוצר רשאית החברה לדרוש נוכחותו של בעל כרטיס האשראי ו/או הצגת תעודת זהות של בעל כרטיס האשראי ו/או חתימתו של בעל כרטיס האשראי כתנאי למסירת המוצר.
ביטול עסקה ע”פ תנאי חוק להגנת הצרכן תשמ”א – 1981:
א. אנו מציעים החזרת מוצרים עד 14 ימי עסקים ממועד הגעת המוצרים אל הלקוח בהתאם לחוק הגנת הצרכן. מבצע ההזמנה רשאי לבטל בכתב לחברה את עסקת הרכישה באמצעות שליחת הודעת דוא”ל לכתובת zino.sport.il@gmail.com
ב. בכל מקרה של ביטול עסקה לאחר שהמוצר כבר נשלח, על הרוכש להשיב את המוצר על חשבונו באריזתו המקורית, שלם, ללא פגיעה, נזק, פגם או קלקול מכל מין וסוג שהוא אל החנות ממנה רכש.
ג. במקרה של החזרת מוצג שנפגם ו/או ניזוק ו/או התקלקל ו/או ספג כל פגיעה כלשהי ו/או אריזתו הושחתה, כפופה לזכותה של החברה לתבוע את נזקיה בשל כך.
ד. יודגש ויובהר, במקרה של ביטול עסקה חלה חובת ההחזרת המוצר לחנות על הרוכש. למעט, אם הביטול נבע מפגם במוצר או עקב אי התאמתו לפרטים שהוצגו לגביו באתר.
ה. החברה תכבד ביטול עסקה של הזמנה עד 24 שעות ממועד הזמנתה באתר.
ו. החזר כספי יינתן בניכוי של 5% (דמי טיפול) מערך הטובין ו/או השירות או 100 ₪ לפי הנמוך וזאת לפי הוראת דמי הביטול לפי התקנות.
עדכון אחרון: 29/05/2024